Bel ons op: 043-356 1718
.com / TreaT.bedrijfsuitje
@TreaTEvents



Nieuws




Wat je niet moet vergeten!

Wat je niet moet vergeten!

Bedrijfsuitje organiseren? Deze 8 dingen mag je zeker niet vergeten!

Ga je een bedrijfsuitje organiseren, dan weet je uiteraard dat je duidelijk de datum van het uitje moet communiceren en dat je goed na moet denken over het budget. Dat zijn vaak zaken die gelijk afgestemd worden en die van begin af aan duidelijk zijn voor iedereen. Echter er zijn ook zaken die soms vergeten worden of die niet goed gecommuniceerd worden waardoor er onnodige verwarring kan ontstaan. Hierbij 8 zaken die je zeker niet moet vergeten te regelen, te communiceren of na te vragen.

1. Aan- en afmeldoptie
Bij sommige uitjes wordt geacht dat iedereen aanwezig is, maar er zijn uiteraard ook uitjes die vrijblijvend zijn. In het laatste geval is het wel handig als je van tevoren weet wie er wel en niet aanwezig zullen zijn. Zo kun je rekening houden met het boeken van de activiteit(en), maar ook met het regelen van het eten en drinken. Het is natuurlijk zonde als je teveel eten en drinken hebt besteld of als je voor iemand activiteit(en) gaat betalen die toch niet aanwezig zal zijn. Vergeet ook niet om een deadline te communiceren voor het aan- of afmelden.  

2. Eindtijd van het bedrijfsuitje
Wanneer je de datum naar iedereen communiceert denk je vaak ook aan de begintijd van het uitje, maar wat vaak vergeten wordt is de eindtijd te vermelden. Maar ook de eindtijd is erg belangrijk. Zo zijn er misschien mensen die van ver moeten komen en afhankelijk zijn van het openbaar vervoer of mensen met kinderen die dan bijvoorbeeld een oppas moeten regelen. Dus de eindtijd is minstens zo belangrijk als de begintijd.

3. Verzamelplek
Wees duidelijk waar je verwacht dat iedereen zich verzamelt. Is het verzamelpunt op het werk of bijvoorbeeld waar de (eerste) activiteit plaatsvindt? Het is natuurlijk erg vervelend als iedereen moet wachten op collega’s die op de verkeerde locatie staan. Op deze manier houden jullie ook minder tijd over voor de activiteiten en dat wil niemand uiteraard.

4. Vervoer, routebeschrijving en parkeren
Hoe zit het met het vervoer? Hebben jullie daar duidelijk afspraken over gemaakt? Is het uitje op loopafstand van kantoor? Gaan jullie met het openbaar vervoer? Gaan jullie met auto’s en kan er gecarpoold worden of is het noodzakelijk dat je bijvoorbeeld een bus regelt? Zorg dat je hier tijdig over nadenkt en dat je je collega’s ook duidelijk inlicht. En als mensen op eigen gelegenheid moeten komen, zorg dan ook dat je een routebeschrijving meestuurt en dat je uitzoekt of er voldoende parkeergelegenheid is en of deze plekken gratis zijn of dat je moet betalen.  

5. Extra spullen meenemen
Gaan jullie een sportieve activiteit doen waarbij er bijvoorbeeld veel gezweet wordt of waar de kans bestaat dat je nat wordt? Vergeet dan ook niet mensen erop te wijzen dat ze een extra set schone kleren mee moeten nemen. Niks zo vervelend als collega’s die zich onprettig voelen tijdens bijvoorbeeld het diner of de lunch, omdat ze met hun vieze of natte kleding aan tafel zitten. Als organisator van het bedrijfsuitje is het uiteindelijk je doel om iedereen een mooie dag te bezorgen.

6. Specifieke eetwensen
Na een activiteit wordt er vaak nog samen geluncht of gedineerd. Vergeet niet na te vragen of er collega’s zijn met specifieke eetwensen. Zijn er mensen die bepaalde allergieën hebben? Houd hier dan rekening mee en geef deze wensen ook bijvoorbeeld door aan het restaurant/cateraar. Hetzelfde geldt voor mensen die vegetariër, veganist en dergelijke zijn. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat er voor deze mensen niet genoeg opties zijn en dat ze hierdoor met honger naar huis gaan.

7. Eigen bijdrage of op kosten van de baas?
Is het gehele uitje op kosten van de baas of wordt er ook nog van medewerkers verwacht dat ze een X bedrag bijleggen voor bijvoorbeeld het drinken of eten? Ook dit moet je vooraf goed afstemmen en communiceren. Het is niet altijd vanzelfsprekend dat de baas het volledige uitje betaalt. Wordt er van de medewerkers verwacht dat ze meebetalen aan deze dag, dan moet je ze dit wel tijdig laten weten zodat ze achteraf niet voor verrassingen komen te staan.

8. Kosteloos annuleren
Natuurlijk ga je er niet van uit dat je de boel moet cancelen of moet verschuiven, maar toch kan het gebeuren omdat er iets voorvalt waardoor het uitje niet op de geplande datum door kan gaan. Het is wel handig als je vooraf weet of en tot wanneer je de activiteit(en) kosteloos kunt annuleren. Check dat dus altijd even in de voorwaarden, ook al hoop je er geen gebruik van te hoeven maken.   

 

 


Uitjes in Fitland

Uitjes in Fitland

Wij hebben afgelopen weekend weer een leuk escape spel bij Fitland hotel in Sittard mogen verzorgen. De groep heeft een record tijd van 63 minuten neergezet! Onvermoede talenten kwamen boven. Dit escape spel is ook geschikt voor mensen met claustrofobie ;-)!


» Treat.nl/citygame-76/escape-game-mystery-box.html

Wat nu weer?

Wat nu weer?

De lente is begonnen, de klok ging een uur vooruit.

Nou, dan weet je het wel! Het is tijd dus voor het jaarlijkse bedrijfsuitje, teambuilding of groepsactiviteit. Het wordt elk jaar lastiger om iets origineels te verzinnen. Jullie hebben al zoveel gedaan. De groep is divers, de wensen ook.

Wat ga je nu weer organiseren? Bel TreaT en vertel ons wat je wilt bereiken, wie de gasten zijn en welk budget je tot je beschikking hebt. Dan maken wij vrijblijvend een leuk voorstel! Al 15 jaar bedenken wij dag in, dag uit welke activiteit past bij jullie bedrijfsuitje, afdelingsuitje, teamuitje, teambuilding, personeelsfeest, heidag of welke naam je er ook maar aan geeft. 

We spreken je graag!


Tips voor het kiezen van het juiste uitje

Tips voor het kiezen van het juiste uitje

Een bedrijfsuitje of teamuitje plannen gebeurt vaak met een groepje mensen. De activiteiten- of feestcommissie wordt ingeschakeld en ieder gaat informatie zoeken en opvragen. Je eindigt met 4 offertes en het bekende appel en peren probleem ligt op tafel. Hoe kies je het juiste bureau en hoe bepaal je wat het juiste uitje is? Wij delen graag onze tips met jullie. Mail ons voor meer informatie!


Nieuw Escape Spel Grote Groepen

Nieuw Escape Spel Grote Groepen

Escape Rooms zijn hot. Maar wat als de groep groter is? Dan past het niet in 1 escape room. Niet getreurd! TreaT heeft een spel ontwikkeld geschikt voor grote groepen. En we komen gewoon naar je toe en richten een escape room op locatie in. Kijk hier voor meer informatie!


Aftermovie Ferran Adrià diner

Aftermovie Ferran Adrià diner

We zijn trots dat de aftermovie van dit prachtige fundraising tribute diner op onze website staat! Kijk hier!


Best Escape Room Maastricht razend populair

Best Escape Room Maastricht razend populair

Best Escape Maastricht is nu 2 maanden open en al razend populair. Beleef een spannende opsluiting en hopelijk ontsnapping van Cell Block 9! Ideaal voor kleine teams. 


» Bestescape.nl

[t]huis in de Tunnel

[t]huis in de Tunnel

TreaT is hoofdsponsor en organisator van het unieke, exclusieve [t]Huis in de Tunnel galadiner in de A2 tunnel te Maastricht op 12 september! Een once in a lifetime opportunity: een galadiner voor 600 personen in de A2 tunnel te Maastricht. De opbrengsten van deze avond komen ten goede aan de Ronald McDonald Huizen Limburg.


» Thuisindetunnel.nl

Onze spelshows zijn vernieuwd!

Onze spelshows zijn vernieuwd!

Onze spelshows zijn nu nog leuker dankzij onze razendpopulaire quizknoppen. Er is geen twijfel mogelijk over wie het eerst gedrukt heeft; de knop laat luid en duidelijk horen welk team de snelste was. Samen met de tussenscores, de originele vragen en enthousiaste begeleiding maakt dit tot de leukste quiz show in Zuid-Nederland!


» Partyspecials.treat.nl/party-specials-13/ludieke-quiz-show-avond.html

Nieuwe website!

Nieuwe website!

Vandaag is onze nieuwe website live gegaan! In de zomervakantie zetten we de puntjes nog even op de i. Laat ons weten wat je ervan vindt!


» Treat.nl







Alle op deze website genoemde tarieven zijn exclusief b.t.w.
Sitemap

TreaT Events
St. Maartenslaan 26
6221 AX  Maastricht

tel 043-356 1718
fax 043-356 1461

www.treat.nl



s2 - Ontwerp en techniek © 2012-2017 MonTay Media